portakalliordek beni biraz yıpratmıştı ağrı sızı çok olmuştu ağır bir adet ağrısı gibiydi baya mahvoldum yani. Bende 8 saat emzirmemiştim ara ara sağmış atmıştım sütümü şükür bişey olmadı iki kere kullanmak zorunda kaldım bide ben 4 ay içinde hayatımda ilk defa vede öyle bi terslik oldu ilkinde adetime 3 gün vardı onda sıkıntı olmadı ikinci de yumurtlama dönemindeydim ve 20 dk içinde almama rağmen gebe kaldım düşük oldu ama sonra baya zor bir süreç geçirdim bebeğim 1 yaşındaydı o zaman. İlk kullandığımda 8 aylıktı. Ama inşallah bişey olmaz hemen ekstra bir korunma yöntemi düşünmelisin ben spiral taktırdım şimdi spiral artı prezervatif artı geri çekilme yapıyoruz o derece 😢