anneyloo prospektüsünde 8 saat emzirmeyin yazıyordu eczacı emzirebilir demiş içim rahat etmedi bekleyeyim dedim biberon tuttururuz dedik eşimle ama umduğumuz gibi olmadı maalesef
kadın doğum doktoruma yazdım çok geç dönüş yaptı kızımın doktoruna yazdım o da görmedi insan çok panik oluyor beynim durdu resmen kendimi çok çaresiz hissettim..