metemom_ Rabiiul işte ondan alacağım bize hediye gelen hem büyük hem oturmalı falan değil boş boş duruyor
sancarmom Rabiiul Ben scother alırım herhalde 😅 Yoksada kızsa barbie evi veya piyano alır heveslendirirdim. Oğluma akülü arabası olmasa uzaktan kumandalı araba alırdım
Rabiiul sancarmom scooter var piyanoyu koyacak yerimiz yok akülü arabası da var aslında her şey var o yüzden bir yandan altın alıp köşeye koymak istiyorum
Rabiiul hurremsultanim benim de içimden geçen o csnım çünkü şu an bir eksiği yok her şeyi var çok şükür o yüzden hediye yerine nakit versinler ben de üstünü tamamlayıp bilezik almayı düşünüyorum
hurremsultanim Rabiiul inşaAllah geleceyi için birikim yapman en güzeli bu arada tebrıkler büyük akıllı imanlı kız olsun ayagına taş degmesin bakıp gurur duyacagınız evlat olsun inşaAllah🤗
Rabiiul gizememre scooter var canım ahşap mutfağa benim yerim yok ama ikisi de tavsiyedir kesinlikle normal mutfak var bende bayağı oyalayıcı
Usnac1995 Rabiiul 2.5 yaşında rahat sürer. Alın koyun kenara benden demesi😂 Ebeveyn kontrol olanlar küçük, bisiklet gibi olmuyor. Alırsanız da biraz büyüklerinden alın bence en azından 6 yaşa kadar sürebilsin
momas Rabiiul ay bilmiyorum artık bisiklet scooterı var manyetik blokta aldık daha ne alayım kcmskskw eşim akülü araba almak çok istiyor çok merakı var arabalara belki onu alır o olmazsa lego nun çok güzel serileri var lego alabilirim
momas Rabiiul ilk aldığımda her yıkılışta ağladı sonra alıştı şimdi kule yapıp arabalarını içine saklıyor 😂😂😂