momas Rabiiul ilk aldığımda her yıkılışta ağladı sonra alıştı şimdi kule yapıp arabalarını içine saklıyor 😂😂😂
Rabiiul momas kfkekdke akıllı ya Asya biz yaptıkça bozuyor tam tersi biz ağlıyoruz geçen gün eşim asyaya dedi ki “oyunbozanlık yapıyorsun oynamayacağım seninle “ sonra koltuğa oturdu ckskcjk ncd
momas Rabiiul o bozma hep var yaa öf valla bazen çöpe atasım geliyor hem bozuyor hem ağlıyor çünkü bende küsüp oynamıyorum kcmakslal bu arada eşimin babası akülü araba alacakmış ben şook