Rabiiul Ne aldınız kızlar ? Denge bisikleti alcaktık fakat sevmedi normal bisikleti sevdi onu şimdi süremez onun dışında Scotter ve ebeveyn kontrollü bisiklet var
Usnac1995 Rabiiul Normal bisikleti sürer bence. Oğlum 2.5 yaşında bile değildi sürüyordu. Bence ileriye de yatırım olarak en güzeli bu.
oylesinebiri__ Rabiiul benim bebe erkek scooter düşünüyorum scoot and ride markası eşime yurtdışından aldirsam mi bilmiyorum o kadar paraya değer mi ki
Rabiiul metemom_ o da güzel canım ama şu an inan hiç koyacak yerim yok koyacak yerim olmuş olsa büyük ahşap mutfak almak isterdi evi değiştirince inşallah odasına yaparım
Rabiiul Sadeturkkahvesi var canım o o yüzden farklı bir şey arıyorum😂 bulamazsam nakit gelirse üstünü tamamlar bilezik alırım
momas Rabiiul ay bilmiyorum artık bisiklet scooterı var manyetik blokta aldık daha ne alayım kcmskskw eşim akülü araba almak çok istiyor çok merakı var arabalara belki onu alır o olmazsa lego nun çok güzel serileri var lego alabilirim
Rabiiul Usnac1995 pedal çevirmeyi bilmiyor üzerine oturup ayaklarını kaldırıyor bizim sürmemizi bekliyor mxmsmdm bide ebeveyn kontrollü bisikleti var ona pedal takınca kendisi bisiklet gibi sürebiliyor acaba öyle mi yapsak diye düşündüm fakat dün dechatlonda bir bisiklet beğendi oda aklımda
Rabiiul metemom_ scoter candır akülüyü dün şarja taktım havalar güzel eşim gezdireyim dedi bugün gezecekler bakalım
Usnac1995 Rabiiul 2.5 yaşında rahat sürer. Alın koyun kenara benden demesi😂 Ebeveyn kontrol olanlar küçük, bisiklet gibi olmuyor. Alırsanız da biraz büyüklerinden alın bence en azından 6 yaşa kadar sürebilsin
metemom_ Rabiiul ben baya önce alacaktım da doğum gününde normal büyük çocuklar için olan scooter hediye geldi masraf etmeyeyim dedim ama şimdi zaten iki çocuğum olacak diye almaya karar verdim kullanamıyor zaten öbürünü
Rabiiul metemom_ anladım canım oturaklıdan alırsan bayağı rahat oluyor daha sonradan Scooter’a Çevirme şansı da var zaten
Rabiiul oylesinebiri__ baby plus kullaıyorum canım memnunum ikisini de deneyimlemen lazım parkta sürdü kızım çok bir fark göremedim baby plus aldım
metemom_ Rabiiul işte ondan alacağım bize hediye gelen hem büyük hem oturmalı falan değil boş boş duruyor