uraskoom ben almadım, benim kızım da 9.5 aylık desteksiz yürümeye başlamıştı. Yürüme arkadaşı almıştım onunla dolanıyordu, ayaklarına çorap geçirmiştim yavaşlaması için. Yürüteci ayak sağlığı dışında evde üzerine bir eşyler düşürme/ev kazaları açısından da riskli görüyorum çünkü zaten ev işi yapabilmek amaçlı alacaksınız ve dikkatiniz onda olnayacak riskli bence