uraskoom alip cocugu uzerinde unutmazsaniz ve 7bucuk aydan once bindirmezseniz cok faydali. Ona koyup birakip ev temizleyen yemek yapanlar diyo ki cocugum yamuk basiyo e abla cocugu orda unuturken oyle demiyodun. Ya da daha 5 aylik cocugu oraya koymus simdi asla diyo. Biraz mantik. Ben 8 aylikken aldim, gunde max 30 dk kullandi 10ar dk 5er dk. Kendi gezmeyi, kesfetmeyi tadiyor cocuk, hoşuna gidiyor ve yurumeye hevesleniyor cesaretleniyor. Anne de birazcik dinleniyor. Abartmadan faydali oldugunu dusunuyorum.