Oğlum 9 buçuk aylık ve çok hareketli bir bebek 5 dakika sabit durmaz , her şeyden çabuk sıkılır oyuncaklarla oynamaz. Şuan sürekli bir yerlerden tutunup ayağa kalkıyor haliyle korkuyorum bende düşecek bir yerini vuracak diye. Ellerinden tuttuğumuzda falan gayet güzel adım atıp yürüyor 🧿 sorun şu ki ben bu durumda hiçbir iş yapamıyorum. Sürekli benim üstüme tırmanmaya çalışıyor hep ayakta durmak istiyor. Acaba yürüteç alsam bir sıkıntı olur mu en azından onunla dolanır evin içinde. Hiç düşünmüyordum aslında almayı ama gerçekten zaptedemez oldum yemek bile yaptırmıyor. Zaten ayağa kalkıp tam basabilen adımlama yapabilen bir bebeğe de zararı olur mu ?