Nikita Aşırı üzüldüm sarılmak istedim çocuğa. Böyle tek başına gezmesi, her şeyden önce ince tişörtüne rağmen üşüdüm diyecek bir anne figürü olmaması gözlerimi doldurdu. Eminim büyüdüğü zaman bile bu anları hatırlayacak ve kendisi de içten içe kin duyacaktır. Bu yaşında dahi duyuyordur belki de. Sabahtan akşama ne yer ne içer bu çocuk diye insan düşünmez mi ya şaka gibi. Sizin yeriniz de olsaydım bende çok kınardım. Kınamakla kalmaz yüzüne de söylerdim bu durumu.