zynpdgs Nikita gerçekten öyle ya bı ara çok niyetlendim sosyal hizmetleri arayackatim sonra dedim banane şuan çocukları büyümüş vla annelerinin ellerini öpuyorlsr sanki çok bı annelik etmiş gibi hayret ediyorum
NariNariKiminYari Nikita böyle insanlara tatlı dille gidip uyarsan da çözüm olmuyor maalesef. Çocuğu başımdan savayım da ne yaparsa yapsın diye düşünüyorlar. Umarım o çocuğun çok güzel bir geleceği olur çok üzüldüm çocuğa