@melikekc Ağır seyreden ishalli bir hastalık sıvı kaybı olduğu için genelde hastanede yatışla tedavi oluyomış aşı ağızdan verilerek yapılıyor iki tane marka var rotarix ve rotareq sanırsam biri 3. 5. .7 ayda biri sadece 3.5. Ay dediler ama 2. Ayda başlayanda varmış ,aşıyı devlet karşılamıyor 300 küsür ₺ şuan bizde yaptırcaz 3 aylık olunca araştırmadayım mutlaka yapılmalı dedi doktorumuz yine olabilirmiş hasta ama çok hafif geçer dedi