zynpsk benim salı günü 2. Ay aşım saat 10 diyede belirtmiş kagıtta normalde ilkinde istediğim saatte gidiyorum kızlar hemşire bebeğinize aşıyı yaparken hani önce vurulan yer ıslatılır ya benim hemşirem bende çok iğn vuruldum orda hep kuru pamuk sürüp iğneyi batırıyo geceb ay oğluma ilk aşısını yaptı elinde pamuk vardı ıslatmıcakmısn dedm elimde dedi ayagına pamuğu sürdü sonra iğneyi yaptı bana bastırmam için pamuğu verdi pamuk kuruydu oğlum ilk ay aşısından sonra 4 gün o tarafında yatamadı o tarafında emziremedim bile ağlıyodu hep sabahlara kadar hep ağladı sizdede direk ete kuru kuru iğneyi yapıyolarmı