Kivircikmomy Kızlar bizim de yarın 2. Ay aşımız. Ateş olur diye çok korkuyorum,ateş olduğunda calpolu ne kadar ölçüde ve kaç saat arayla verdiniz
Kivircikmomy zynpsk vermeyin önce diyorlar bağışıklığı direnç göstersin diye kafam karışıyor o yüzden ne yapmam konusunda
hilalbaskann Kivircikmomy evet vermeyin baktınız ateşleniyor o zaman verin bende sordum ne gerek var ateşlenmeden vermenize dediler ki bence de haklılar da
RundownMom Kivircikmomy Her bebeğin vücudu farklı tepki veriyor illaki ateşlenecek diye bir şey yok. Bizde ateş olmadı mesela. O gün kendine gelemedi sadece hep uykuluydu. Bize ebe 37 buçuğa kadar mı ne ya 37 ya 37 bucuk ikisinden biri. Oraya kadar normal. Ordan yukarı çıkarsa yarım ölçek calpol veya yarım fitil verirsin dedi. Gerek kalmadı şükür. Sık sık ateşini ölçün. Baktınız yükseliyor o zaman verirsiniz.
hilalbaskann zynpsk bu sabah olduk bizde 1 kol 2 bacaktan birde ağızdan Rota virüsü için çok şükür ateşimiz çıkmadı ☺️ bu saatten sonra da çıkmaz umarım hepimize evlatlarımıza sağlık verdin önce Rabbim 💜
Burcubayram01 Dün vurulduk bizde üç tane çok huzursuz canı yanıyor muhtemelen diye agri kesici veriyorum
Zeynusunannesii Bizde sabah vurulduk 4 tane nimerixte vurdurduk biz çok şükür ateş yok arada ağlıyo kucağa alınca susuyor
Tazeanne0134 zynpsk hiç bilmiyorum inan 1 tanesi 5li karma 1 tanesi zatüre 1 tanesi de verem 5li karma aşı ile zature bacağa vuruldu