Batu37 zynpsk peki rota virüsü ve menenjit aşıları özelde yapılıyor bununla ilgili bişey söyledilermi bizim hemşire ortalık karışık bekleyelim dedi de
zynpsk Batu37 Yok canım rota aşısını bile burda gördüm sağlık ocağı bu konuda bana Birşey demedi bile
Eliflerceee Aykizimm bizde bugun 3 asi olduk ama rotayi onermedi.Verem asisi ile rotayi ayni zamanda yapmayin araya 1 ay koyun dediler.bizde 20 martta yaptiricaz
Eliflerceee zynpsk öyle soyleyenlere bnm cewabim hazir. Sizin zamaninizda da bu kadar teknolojik virusler yoktu. Soyle sussunlar canm. Herkes ahkam kesmeyi cok seviyor bu zamanda
K1996 zynpsk asıdan 4 gün sonra rmzirmek için o tarafa yatamadı yatınca ağladı hep benim burdaki sağlık ocağı hemşiresi gerckten çok bilgili ama işleme gecince hep kendi kafasına dik
Mineetik zynpsk verem asilari toplu olarak yapiliyor yani aynı gün tüm 2 aylık bebekler icin. Ama diğer iki asi bebek 2 ayını doldurdugu zaman yapılıyor her bebwkle aynı taroh değil muhtemelen o yüzden olmamistir toplu yapacakları için
Seda_123 zynpsk Biz salı günü olduk 3 tane 1 kol 2 bacaktan aynı günde olduk çok şükür ateşlenme yapmadı