Elf_hamza Ozgesma bebeğim 37 günlük doktorumuz 13 günlükken verdi bebegim gazlı bi bebek aguline ise yarıyor emzirdikten sonra çay günde 3 defa çay kaşığıyla veriyorum ıkınsada yapıyor kakasını gazı çıkıyor rahatlıyor uyuyor
Almilabebek Brcylkn çoğunluk memnun kalmış ama benim bebeğimi hep kusturuyordu içtiğinde daha çok sıkışıyordu gazı sanki, hatta bir defasında şurubu verdikten sonra fışkırtarak çok fazla kustu hastaneye gitmek zorunda kaldık 2 aylıktı kullandığımızda
Elif-ecre Ya kabızlığa iyi mi geliyormuş, daha doğrusu kala yapmasını sağlayacaksa bende vereyim. Ne zeytinyağı ne bişey fayda etmedi kızıma kaka yapamıyor 😞😞
Duru-ddd Gencanne19 bizimkide sarhoş gibi olup uykuya dalmıştı . herhangi bir zararı varmı anason içeriğinin ?
Oaoa Mutluluk başkalarını bilmem ama birkaç gaz damlası fayda etmeyince aguline şurup kullandık çok memnun kaldık.Ama gaz damlası ya da şurubu bebekten bebeğe değişiyor kimine etki ediyor kimine etmiyor bu olayı ben de anlamadım
Cannesi Ozgesma bitkisel olduğu için devlet karşılamıyor reçetesiz alabilirsiniz. 1 ml günde bir verebilirsiniz demişti doktor. Büyüdükçe sabah öğle akşama çıkardık
mozaik Brcylkn valla yorumlara bakip şu saatte eşimi eczaneye gonderiyorum. Biz de işe yararsa nasıl dua ederim size anlatamam 😅😅😅
mozaik Cannesi Brcylkn simdi içirdim 2.5 ml yaziyordu kullanilmasi gereken. Verdim ama ilk kullanim için fazla mi oldu ki 😅 eşim ne yaziyorsa onu ver dedi. InşAllah etkisini gösterir. Uykusunda, gozleri kapalı kıvranıp duruyor hep kuzum 😔 mutlaka yazicam sonucu 😀