mozaik Cannesi Brcylkn simdi içirdim 2.5 ml yaziyordu kullanilmasi gereken. Verdim ama ilk kullanim için fazla mi oldu ki 😅 eşim ne yaziyorsa onu ver dedi. InşAllah etkisini gösterir. Uykusunda, gozleri kapalı kıvranıp duruyor hep kuzum 😔 mutlaka yazicam sonucu 😀
Mutluluk mozaik ne kadar lik bebeğiniz biz de aldık bende 2.5 ml verdim bende bir an düşündüm acaba çok mu oldu diye şimdi uyuttum bakalım yarım saat sonra hortlamazsa ise yaramış demektir
mozaik Cannesi Brcylkn Ruzgarsmomm Ozgesma gece 2.5 ml vermistim sabahta 2 verdim. Gazını biraz kesti ama icirdim de uyudu diyemem. Gece yine huysuzluk yapti ama diger gecelere gore biraz daha iyiydi. Gazini daha rahat cikariyor gibi. Ikinma var yine ama biraz daha az. Kullanmaya devam edeceğim. Ilk gunden sonuc vermez herhalde . InsAllah daha iyi sonuc alirim . Kullananlarda ilk verdiklerinde hemen etki ediyor mu ?
Adilee Ben de uzunca bir süre kullandım hiç faydasını görmedim,sonra bütün damlaları bıraktım bu süreç öyle ya da böyle geçecek çocuğa dışarıdan bir madde vermeye gerek yokmuş bunu anladım en iyisi vermemek oldu
Mutluluk Dün kullandım ama ne gaz ne uyku hiç bir jse yaramadı bizde belki de biraz daha kullanınca etkisini gösterecek bilmiyorum Çok umutluydum bu suruptan bu da olmadı 🙄 Geceleri yarım saate bir kalkmaktan çok yoruldum
Poyraz5834 Brcylkn ilk 4 ay kullandim ciddi anlamda gazina yardimci oldu cok rahatlatti biogai ile birlikte kullandik 4.ayin sonunda biraktik ama uykumuza asla etki etmedi dogdu dogali uyumayan bi bebek suan 6 aylik
Duru-ddd Gencanne19 bizimkide sarhoş gibi olup uykuya dalmıştı . herhangi bir zararı varmı anason içeriğinin ?