Seraaaap o annem dedikçe ayy babaannesi anneannesi ablası ne diyor, anneannesi mi gelmiş, babaannesi napiyormus bebeğimin falan yapın. Kucaklarindaykende gel bebeğim annene falan yapın, annesi nerdeymis falan. Zamanla alışır denemeye. Esimin tarafında amcaya kocababa yengeyede kocaanne deniliyormus. Öyle dedirtmisler şimdi amca demez kocababam der. Ben nasıl öğrenirse öyle gideceğini düşünüyorum. Çünkü çocuk öğrendiği her kelimenin anlamlarını bilerek büyümüyor. Kafama çok takmıyorum ama sadece o kelimenin söylenmesi beni rahatsız eder yoksa canım kuzum yavrum bir dünya sevgi sözü var. 😌