Seraaaap daha annenin anlamını bilmiyor aklı erince zaten başkasını anne sanma gibi bir durum olmaz ama böyle hitap edenlere ben gerçekten çok gıcık oluyorum.neden yani?başka seslenecek sıfat mı kalmadı?düşüncesizlik tamamen. Ben bekarken bile akıl edip hiçbir bebeği o şekilde sevmedim. Oğlumun qnanesi de babanesi de o şekilde sevmiyor ama eş dost komşudan o şekilde sevenler var,demiyorum birşey ama içimden kızıyorum.dışımdan dersem lohusa depresyonuna girmiş bebeği kıskanıyor damgası yiyeceğimden eminim. “Lan ben turp gibiyim asıl siz depresyondasınız manyaklar “ demek istiyorum hop yine damga yiyeceğim. Bence yeni dığum yapmış anneyi uzun bir süre kendisine yardımcı olan insanla(eş, anne, kardeş) bir dağın tepesine yerleştirmek lazım. Neden bu kadaryazdım?çünkü oğlumu annnneeeemmm diye seven komşu az önce gitti😒