Seraaaap senin anladığım kadarıyla kayınvaliden annem diyor o yine iyi benim kayınpederim kızıma annem annem diyordu kızıma bana ve kendi aileme çok garip gelmişti tamam torunu sevsinde bi adamında annem demesi çok garip yani doğduğundan beri bide neyse ben bunu düzelttim bikaç kez dedesi falan diye anlamadı galiba alışkanlık ama sinir bozucu bana göre şimdi kızım 11,5 aylık bıraktı çok şükür kızımda dede diyor gerçi daha anne diyemedi anne demeden anane diyen kızım var oda ayrı konu 😄😄
bide insan nasıl alışırsa öyle gidiyor birine hitabı konusunda bizim bi komşumuz vardı kayınvalidesine nişanlıyken babaanne demiş çok yaşlı olduğundan oda çok saçma bence sonra öyle kalmış hala babaanne diyo yani çok hitap gerektiğinde tabi 😄 ne uzun yazdım yaa 😄😄