mbabygirlm 20 aylık eşim sort atlet yatıyor ama bn üşüyor kendim pijama yarım kol yatıyorum üstümde battaniye var sıcak olur açarım üşürum orterim. Ama çocuk birşey ortturmuyor üşür diye çekiniyorum iki pijama ,askılı ve uzun kol zıbın giydiriyorum şimdi