3kedili2bebekli mbabygirlm kanzin nem ve ısı olcerini kullanıyorum ama herhangi bir oda termometresi alsanız yeterli gelir
momica mbabygirlm 24 derece oda, incecik uzun kollu bebettonun tulumu var onunla uyuyor duş alıp yatırdığım için üşür gibi geliyor ben biraz daha geçmeyi düşünmüyorum kısa kolluya
asilhanmoms mbabygirlm bebegim 4 aylik uzun patikli tulumla yatiriyorum uzerinede battaniye ortuyorum samsun daha yeni yeni isinmaya basladi
babyandmom_ mbabygirlm uzun kollu ince bodylerle yatırıyorum. Kombi kapalı gece üşür falan nolur nolmaz