Ben halâ uzun kollu giydirme derdindeyim ya üşürlerse diye ama ev sıcak bugün 17 aylık kızımı kısa kollu zıbınla 4 yaş kızımı da tişört şortla yatırdım ki terliyorlwr uzun kolluyla yatınca. Artık kısa kollu zamanı gelöiş midir ya bir öylr.bir böyle havalar şaşırıyorum. Siz nasıl giydiriyorsunuz