piti lojmanda oturmadım ama 1 sene lojmanda çalıştım. Evlerini bilmem ama ha bire kocalarının rutbesini yaristiran kadınlar doluydu. Kendi vasıfları da ev hanımlığı. Ben hiç sevmemiştim o ortamı, tek güzel yanı çocuklar özgürce istedikleri gibi disarda oynuyorlardı güvenli yerdi cunku.