piti o kısmına kadar şahit olmadım ama bi asker esi vardi lojman icinde cocuklar okula giderken sıkılmamak için bizim ise girmişti bi onu içli dışlı tanıdım inşallah bi daha böyle birini tanimam 😂 kadin yüzüme karşı beni sevmediğini soyledi kimse de kolay kolay beni sevmemezlik yapmaz niye dedim gıcıksın cunku dedi bende içimden dedim buna yine gelmişler 😂 isten ciktim kurtuldum dedim bu seferde evimin yakınında bir yere geçmiş her gittiğimde goruyorum esim der seninki orada git selam ver diye, aman aman uzak dursun diyorum o lojmanın önünden geçersem de o tarafa bakmıyorum çalışan olarak dayanamadim oturana sabır diliyorum 😂