piti biz 2+1 de oturuyoruz eşim havacı bizim daireye hiç masraf yapmadan sadece temizlik yapıp girdik biz şansımıza genel olarak iyi daireler harap durumda değil Etimesguta göre filan iyi bence. Lojman seçimi şu şekilde boş daireler açıklanıyor tercih yapıyorsunuz öncesinde gezme şansınız varsa bakıp yazıyorsunuz yoksa şansa kadere zaten bir de puan durumu var tabiiki dairenin katı vs. Birçok etken var tercihte .. hakkınızda hayırlısı olur umarım güzel bi daire gelir 🌸