gzd_nhr Urassmom34 bilmiyorum ya valla bu bir tür satış stratejisi mi anlamadım. 600 gram aldı diye mama dayadım çocuğa
Urassmom34 rabiayldrm 2 aylık kontrolünde 5400dü iyi demişti doktor ama benim çocuk 4 kilo doğmuştu sizinki kaç
rabiayldrm Urassmom34 3500 doğdu fakat 2.gün 3080 gr ile çıktık hastaneden kilo kaybı çok oldu. Şuan yaklaşık 4500 gr 51 günlük
rabiayldrm rabiayldrm Urassmom34 bu arada meme reddi bizde de var Memeye gelince çocuk yırtınıyor resmen İki gündür yatarak emziriyorum ve emiyor Bir de biberona alıştıkları için onu arıyorlar ben şuan silikon uçla emziriyorum Onu da bırakmak zormuş ama yeter ki emsin diye düşünüyorum şuan Sizde farklı bir emzirme pozisyonu deneyebilirsiniz inşallah işe yarar
eda240 gzd_nhr ben emziriyorum normalde ama arada dışardayken ya da gaz sancısı tuttuğunda memeyi tutmadığı için mama veriyorum yani haftada maks 2-3 defa onu da kutusundaki ölçüye göre yapıyorum ve 6 kaşık 180ml olarak. Eğer hep mama veriyosanız doktorunuza sorarak yapın yoksa kutu üzerindeki miktarlar araştırmalara göre hazırlanmış onları dikkate alarak verin
asilhanmoms gzd_nhr 4 aylik olmak uzere 3 aylikken 120cc iciyordu philips avent 1 numarali baslik kullaniyordum su an 2 numaraya gectim mamayida 150 veriyorum
ecemciniiz gzd_nhr 2 ay 21 günlük. 90 cc mama veriyorum, gündüz 2 saatte bi, gece 3 saatte bi veriyorum. Philips avent antikolik biberonunu kullanıyorum, daha bi büyüğüne geçemedim 🤷🏻♀️🤭
asilhanmoms gzd_nhr guncelleme yapayim ben 120 yetmiyor diye 150 verip cocugu kusturuyordum 120ye geri donduk kusmasi baya azaldi🤦🏻♀️😂
Sungerbob gzd_nhr Avent kullanıyorum biberon olarak 120 cc içiyor 150 verince komple kusuyor bazende 120 ile doymuyor karışık bi döngünün içindeyim
asilhanmoms Sungerbob aynii durumdayim 120yi bitirince agliyor devam etmek istiyor 150 verince kusuyor 🤦🏻♀️
asilhanmoms Sungerbob ben 3 farkli cocuk doktoruna gittim hepside kusmasi normal mide kapakcigi daha gelismedi ek gidadan sonra daha da azalir eger fiskirir sekilde kusmuyosa normal fazla geleni kusar gazi cikmazsa kusar hemen yatirirsaniz veya cok oynarsaniz kusar dedi ama ben simdi baska doktora goturup reflu mamasi isteyecegim her beslenme sonrasi ust degistirmekten illalllah ettim 120nin ustunude vermiyorum cunku mutlaka kusuyor ayina gore fazla bile iciyor sanirim cogu bebek 3. Ayda 90cc iciyormus
Sungerbob asilhanmoms Mama kutularının üstünde 3 aylıklara 150 cc yazıyor ama ben 90 cc versem her halde hiç dayanamaz çocuk daha 120 doymuyor 🤭. Reflü falan yoktur sizde de inşallah.
asilhanmoms Sungerbob 120 den sonra benimkide aranmaya devam ediyor ama 150 de cok geliyor yani iciyor ama cok kusuyor