rabiayldrm ben de yatarak emziriyorum son 10 gündür ama sıkılıyor oramı buramı yırtıyor vuruyor ya da çabuk uyuyor, doyuyor mu onu da bilmiyorum mecburen ben de sağım ve emzirme şeklinde ilerliyorum. Mamayı vermiyorum 2-3 gündür bakalım daha neler göreceğiz