gzd_nhr Hay allah ya. Benimki de aynı uyku öncesi ya da sonrası. Bazen kafasına göre uzun emiyor. Biberon yüzünden oldu benimki de, kilo alımı yavaştı 20 günlükken doktor mamaya başlattı şimdi sütüm azalınca mecbur mamaya devam ediyorum emzirmeyle beraber ama çok ağlıyor emerken. En fazla 5-10 dk🤦🏼♀️danışmana başladım bakalım işe yarayacak mı