eliifdgn atlatirsin.
Ben kayinvalidemlerde kaldim. 40 degil 50 gun kaldik. Kahvaltiyi donusumlu yapardik. Ben yiyebileyim diye bebegimi tutardi. Allah razi olsun. Simdi dusunuyorum. 50 gun kaldik, 51. gun nasil yaptim her seyi tek basima? 50 gun boyunca geceleri kimse kalkmadi. 40i cikmadan yikamadim zaten. 10 gun icinde 2-3 defa yikadik bebegimi buyuklerle beraber. Ilk bebegim oldugu icin veyahut kucuk kardesim olmadigi icin bebek tutmaktan bile urkerdim. Lakin insanin kendi bebegi olunca her isi yapiyor.
Anladigim kadariyla kayinvaliden her seyine karisiyor. Ileride sana cocugunu bakamiyordun ya da ben ogrettim sana sunu bunu gibi igneleyici laf sokmaya calisir hale de burunebilir.
Hayat senin, karar senin bacim. Icini ne ferahlatacaksa oyle yap.