eliifdgn o zaman kendinize şunu sorun, kayınvalideyle bakıp sinir hastası olup ömür boyu pişmanlık yaşamak mı, tek başına bakıp hiç bir şey bilmediğiniz halde zamanla öğrenerek kendinizi geliştirerek bakmak mı. İnanın bende hiç bir şey bilmiyordum bu yaşıma kadar bir bebeğin altını aldığımı bile hatırlamıyorum ama şuan anne pro max denen bir kavram var ya heh işte oyum 🥳 yapabilirsiniz sadece azıcık bir zaman gerekiyor. Şuan çok küçük olduğu için korkuyorsunuz haklısınız birazcık büyüsün o zaman daha da özgüvenli olacaksınız inanıyorum 🥰