@eliifdgn kendinizi ürkütmeyin, çok da güzel bakarsınız. Biz de eşimle ikimiz bakıyoruz. Kendinizi aç ve susuz bırakmadığınız sürece evin geri kalan işlerini hiç düşünmeyin bile derim.
Sabahları emzirdikten sonra slingte uyutup kendi kahvaltımızı hazırlıyordum, ben yiyene kadar 1 saat geçiyor uyanıyordu.
Slingteyken çorba pişirip kaynar halde kavanozlayıp soğuyunca buzdolabına kaldırdım, sulu yemekleri de aynı şekilde yaptım. Epey kurtarıcım oldu onlar.
Başucuma kocaman bir termosla su aldım habire su içmeye kalkmamak için, emzirmek çok susatıyor ve süt olması için susuz kalmamalısınız. Bir de atıştırmalık fındık ceviz vs de elimin altında.
Bebek uyudukça da diğer işleri yapmaya çalışırım çamaşır bulaşık vs.
Robot süpürge de günlük temizlik için çok işe yaradı. Emzirirken onu çalıştırıyorum.
Eşiniz akşamları destek oluyorsa hiç gözünüzde büyütmeyin. Bebek bakmak etrafta duyduğunuz kadar deli dehşet zor birşey değil. Bebiş de hayata alışıyor ve desteğiniz çok kıymetli. Öyle bakarsanız bebeğe bakması da daha kolay gelebilir.