Caglagok ben 20 günlükten beri yalnız bakıyorum kızıma ev işi yemek eş derken zaman geçiyor illaki bakıyorsun hem emin ol herşeyiyle herşeyle kendi ilgilenince insan kendini çok güçlü hissediyor elbet zorlukları var insan kendine vakit ayırmak istiyor bunalıyor bazen.. benim bebeğim kolik ağlıyor gece hiç uyumuyor mesela sonra emiyor falan çok zor geliyor bazen ama bir gülüş yetiyor tüm sıkıntıların bitmesine :)) inşallah başarırsın sadece kendine İnan :))