Caglagok gayet iyi bakarsın,ben de ailemden ve eşimin ailesinden uzaktayım çok fazla olmasa da.bulunduğum yerde yardımıma koşabilecek kimse yok.annem ve kayınvalidem ilk 20 gün kaldılar yanımda,sonra ikisini de gönderdim. 21 günlük olduğundan beri tek başıma bakıyorum.emin ol daha rahatım.ilk günler ev işleri,yemek,kişisel ihtiyaçlar vs biraz zorluyor ama sonra düzene oturtuyorsun.şuan 2 aylık olduk,bazı şeyleri gün içerisinde bazılarını da akşam eşim geldikten sonra hallediyorum.