Caglagok Ne güzel en azından anneniz sizin yanınızda uzun bir süre kalmış. Benim annem ve kız kardeşim doğumuma geldiler taburcu olup eve geldiğimde eşimle tartışıp birbirlerine girdiler evden gittiler bu esnada da bebeğim sarılıktan dolayı yoğun bakımda yatıyordu.2 gün sonra aldık kızımı hastaneden hem dikişlerim var hem ailemden kimse yanımda yok herkes birbiriyle kavgalı hemde ilk kez yaşadığım bir şehirdeydim.Çok ağladım çok üzüldüm halen üzülüyorum üstelik burada hiç arkadaşım yok ama yinede kızıma tek başıma baktım herşeyiyle ben ilgilendim çünkü kendimden başka kimseye güvenmiyorum onun sadece bana ihtiyacı var.Hala bir sürü ailevi sorunlar yaşıyorum ama kızımın tek bir gülüşü hepsini unutturuyor.Kendinize inanın ve önünüze bakın bu sizin hayatınız ve sizin yön vermeniz sizin çabalamanız gerekiyor. Zaten emin olun Allah yardım ediyor sabrını veriyor.
Sevgiler 🙏