Deletedmom_9857 Deletedmom118 tabusunu yıkmış mama veriyormuş zaten ayrıca ek gıdaya da başlamış dikkat ederseniz 😏
Sumide Benim kızım gecen ay 4. Ay kontrolünde 5400 gramdi bugün 5 aylik ama kontrole gidemedik tabiki olsa olsa 5900 olmustur tahmini bence gayet iyi kilosu üzülmeyin gunde 2 kere ben de mama veriyorum ve yogurt tadimina basladim ek gıdayla daha iyi kilo alırlar insallah🤲😍
BirVeraAnnesi35 tuem14 tabiki doktorlar daha iyi bilir ama soğum kilosu çok önemli mesela benim kızım 2900gr doğdu şuan 4 buçuk aylık 6300gr doğumdan itibaren bakıyor doktorlar ama mesela 4000gr doğsaydı şuan 6000gr çok absürt olurdu yani çok zayıf olurdu doğum kilonuzda önemli ama çok panik yapmayın mama veriyormuşsunuz belki mama değiştirebilirsiniz başka bir mama daha çok kilo aldırabil. Emziriyorsanızda yediklerinize biraz daha dikkat edebilirsiniz belki etkisi olur kilo alımında ama çok düşük bir kiloda değil allah başka hastalık vermesin kuzularımıza☺️
Smyy09 tuem14 bebeğinizin kilosu cok iyi alt sınırda değil ayrıca tam ortalama neden öyle demiş doktorunuz anlamadım 🤔
tuem14 Smyy09 ah bende bi bilsem yani neden kilo alamıyor dıye ısrar kulturu ıdrar tahlılı kan sayımları bile yaptı 🤦🏽♀️
AlpOzlem11 tuem14 benim oğlumda 5 aylıkken 6 kiloydu şuan 1 yaşında ve 10 kilo doktora da hep soruyorum normal ilerlediğini söylüyor 5 aylıkken de 6 kilo olması çok normal demişti bilemedim. 3 kilo doğmuştu. Sizinki Doğum kilosu kaç? Belki omunla da ilgisi vardır
AlpOzlem11 tuem14 hm benimkide 3 değil 3.500 doğdu yanlış yazmşm çok fark yok yani doktor bnm bebeğime normal demişti bana göre de normal geliyor eğer sağlık sorunu yoksa normal bilemedim içiniz rahat etmiyorsa başka bir doktora randevu alın 😊
Deletedmom_9857 Deletedmom118 ek gıdaya da başlamış emiyor da ayrıca yeni başladığı için yeterli ama siz zaten mamanın sayısına bakmadan direk mamaya başlayın demişsiniz ben o yüzden yazdım yorumunuza
Deletedmom118 tuem14 demek istediğim şu 1,2 yetmiyor demekki. Saçma birşey yazmadım,azarlamadım sadece bebeğiniz için söyledim.ayrica doktorlarınız hepsi diyor , bende düşüncemi söyledim,Doktorlar bilmeiyecek burdakilermi bilecek. Siz bilirsiniz 🤷
Deletedmom118 Deletedmom_9857 cnm doktorlar bile demiş, yukarda yazıyor. Doktorlar bukadar diretiyorsa demekki mama çoğaltması lazım. Yardımcı olmak istedim sadece
Kuzeyimpoyrazim tuem14 kilosu az dogum kilosu iyi katlamasi gerekiyordu mama takviyesi yapin belliki sutunuz beslemiyor
Kuzeyimpoyrazim Deletedmom118 gayet haklisiniz doktordan kimse burada iyi bilemez fikir alir veya benzer dueumlari gormek istersiniz ama hepsinin dogum kilsou farkli benim oglumda 2.5 aylik 7380gr dogum kilosu 4300gr o zaman benimki de kilolu.bu da sorun teskil eder ama dogum kilosuna gore iyi diyor bir de sadece anne sutu aldigi icin normal diyor.
Kuzeyimpoyrazim tuem14 bebeginizin dogum kilosu guzel fakat sonrasinda sut kaliteniz demekki dusuk beslememis katlayarak gitmesi gerekiyor.mama verin besleyici olur ek gidayada baslamasiniz toparlar kisa surede