tuem14 Artık bu kilodan yoruldum 5 ay 4 günlük 6300gr kızım süt emmıyo sagarak verıyorım ıdrar kültürüne kadar yapıldı ama yoruldum her doktorun az kilosu az demesınden panık oldum artık biraz süt ıstemese üzülüyorum zatıflıcak dıye korkuyorum yavaş yavaş ek gıdaya basladk günde 1-2 de mama verıyorum daha ne yapman lazım ?
Deletedmom118 tuem14 tüm doktorlar zayıf diyor ve siz israrla takviye etmiyorsunuz. Tabunuzu kırın ve gün içinde de mama verin çocuğunuza
Nermin_Ecrin tuem14 canım bebekten bebege degisır kilo benim kızımda 5 aylıkken 6 kiloydu doktor kilosu çok iyi demişti
tuem14 Deletedmom118 gunde 1-2 mama verıyorum dıye yazmısım farkındanısınız düzgün okumadan zaten morelı bozuk olan bir anneye saçma bir yorumm yazıcagınıza keşke yazmasanız .
Deletedmom_9857 Deletedmom118 tabusunu yıkmış mama veriyormuş zaten ayrıca ek gıdaya da başlamış dikkat ederseniz 😏
YagmurElamm tuem14 canım sağdigin süre bi iki damla hakiki zeytinyağı damlat kilo almasına yardımcı olur. Birde kendi sütü ile mama yapmakta kilo aldırıyor diye duymuştum
1Mother1Boy Cnm normal kilosu bence.kızı bebekler icin ideal bi kilo. Benim oglum 4 aylik senin bebekle ayni kiloda. Doktorum bana oyle demişti erkek ile kız bebek arasinda fark olur dedi.
tuem14 1Mother1Boy canım bende normal dıye düşünüyorum ama dıyorum ya 2 doktora gıttık 2 sıde aynısını soyledı az alıyor..
Deletedmom118 tuem14 demek istediğim şu 1,2 yetmiyor demekki. Saçma birşey yazmadım,azarlamadım sadece bebeğiniz için söyledim.ayrica doktorlarınız hepsi diyor , bende düşüncemi söyledim,Doktorlar bilmeiyecek burdakilermi bilecek. Siz bilirsiniz 🤷
1Mother1Boy tuem14 Ewet bazi doktorlar insanın psikolojisini bozuyo malesef cocuk bu sonuçta doktorların istediği kiloda olmuyolar yani. Ek gıdaya geçince kilo almaları daha az oluyor.
Kuzeyimpoyrazim tuem14 kilosu az dogum kilosu iyi katlamasi gerekiyordu mama takviyesi yapin belliki sutunuz beslemiyor
deletedmom763 tuem14 ya aslında zayıf değil Bnm oğlumda 5. Ayda o kilolardaydı belki daha da zayıftı… valla siz takınca kilo almıyor en iyisi boşvermek… doktor önerdiyse mama takviyesi yaparsınız.. ki bünyesi kilo almaya müsait değilse ztn almıyor… ek gıdada tadımları bitirince kilo almaya başlar
tuem14 deletedmom763 evet canım mama da verıyorum ek gıdaya da tadımlık başladık bakalım aslında doğru söylüyorsun takınca hıc olmuyor
Defneannesi_ tuem14 bebeğin sağlıklı mı ? Yanında mi , istediğinde sarılıp opebiliyor musun? Allah korusun herhangi bir sağlık sorunu var mı ? Bunların cevabı sizi mutlu etmeye yetmeli. Kilo nedir yani . Çok kilolu olunca sağlıklı demek olmuyor . Bunu bı anlayabilsek.
deletedmom763 tuem14 Bnm oğluma ek gıda yaradı kilo aldı şimdi tam bş tosunpaşa 10 aylık.. merak etmeyin alıyorlar inş iştahı iyi olur 😊