Kuzeyimpoyrazim Deletedmom118 gayet haklisiniz doktordan kimse burada iyi bilemez fikir alir veya benzer dueumlari gormek istersiniz ama hepsinin dogum kilsou farkli benim oglumda 2.5 aylik 7380gr dogum kilosu 4300gr o zaman benimki de kilolu.bu da sorun teskil eder ama dogum kilosuna gore iyi diyor bir de sadece anne sutu aldigi icin normal diyor.
Deletedmom118 Kuzeyimpoyrazim sana doktorunuz iyi diyor cnm, ama post sahibi arkadaşa bikac doktor normal deil demiş 🤷
Zulemes tuem14 Eğer sağlığında bir sıkıntı yoksa neden endişelisin bu kadar? Her bebek her aynı kiloda olamaz ki zaten. Ayrıca şişman olması daha kötü ben zayıf olduğunu düşünmüyorum bebeğinizin.
inci_6007 tuem14 benim ki 48 günlük 6100 fazla yetişemiyorum ama sizin ki gayet normal kiloya takılmayın lütfen önemli olan boy ve sağlık 💞
Elifinannesi101019 tuem14 bizde 5 ay 9 gunluguz 6 800 kilomuz hemsireye göre çok az doktora göre ideal 2760 dogum kilosu tek anne sutu bazen saglikcilarda ne diyeceklerini bilmiyorlar hamileyken 9 kilo aldim bana çok kilo aldin rejime başla demisti saglikocagindaki hemsire o yuzden simdi bebegime kilosu az demesini takmiyorum 💃
tuem14 sadiyeaslan evolvia kullanıyorum hıcbır sıkauetımız olmadı açıkçası o yüzden degıstrmeyıde hıc dusunmemıstım ama böyle gıderse bi degıstırıp bakabılırm