aslielam Herkes bir yerlere çocuğunu bırakıp gidebiliyor görüyorum çevremde ama ben bırakamıyorum.
Aslında herkes bırakmıyor ya da bırakamıyor diyelim. Ben de öyle. Sizin canınızı sıkan eşinizin sizi biraz yalnız bırakması olmalı. K.validelerden bir bardak su bile beklememek gerekiyor, malesef çoğu öyle.
Dışarı çıkma konusuna gelince… Bebeğinize de size de çok iyi gelecek. Hava soğuk da olsa her gün çıkarmalısınız. Gelişimleri için de çok önemli.
Ben de ailemden uzakta, k.valide ile aynı şehirde tek başıma büyütüyorum. Üstelik başka torunu yok, çok da genç. Ama Allah’a yakın, bana uzak; hiçbir şey beklemiyorum. Sizden farklı olarak eşimden çok fazla destek görüyorum, eksik olmasın. Bebeğiniz biraz daha büyüyünce biraz daha rahatlayacaksınız, emin olun. Tv’de hiçbir şey yok bence, açmamanız daha güzel. :) zaten izleyen insanlar değildik ama 22 aydır hiç tv açılmadı bizim evde. Arada akşamları bebek uyuyunca internetten bir şeyler izleriz. Ama daha çok kitap okuruz. Bebeğimi parka götürürken de kitabımı alırım mutlaka. Siz de bol bol okuyun, sesli kitaplar, podcast’ler dinleyin. Eşiniz varlığını daha çok hissettirebilse arkadaş ihtiyacınız da olmayacak aslında. İnşallah her şey yoluna girer.🌸