aslielam bende aynı durumdayım fakat eşimin dışarı çıktığı zamanları keyif saati sayarım. Eşimi çok seviyorum birlikte valit geçirmekten de memnunum şikayetim yoktur ama arada bir kendi halime kalmayı da çok severim. Haftasonları dışarı çıkarız genelde gezmek amaçlı haftaiçi kısa yürüyüşler veya market alışverişi. Annem çalışıyor kardeşim destek için haftada bir gün gelirdi evlendi uzak artık. Kayınvalidemin sağlık sorunları var arada bir gelir ama bebişle sadece oynar hiç bir şeyine karışmaz bazen iyi bazen kötü çünkü evden çalışıyorum tam zamanlı olarak yoğun olduğum günlerde bir alt değiştirmesini isterim ama hiç yapmadı, yapmaz yani. Çalışırken bebiş bakmakta zor. Yani bence kendi halinize kalıp dinlenmek varken çok takılmayın derim. Başka odaya geçin kitap okuyun, film izleyin, bi kahve yapın için, sakin müzik dinleyin. Valla bazen ertesi günün zor geçeceğini bile bile gece oturuyorum o sakinlikte çünkü dinlenmek zaten yok en azndan kısacık sessizliği dinlemek istiyorum kafamın içi davul gibi oluyor çoğunlukla 😂