Zumra_Fatma ben pufy 4 numara olduğunda kullandım yenidoğan için bence biraz sert, pişik yapmadı gerçekten taşırmıyor her fırsatta sürünen dönen bebeğime iyi dayanıyor :) çok da ucuz sık bez değiştiriyorum vicdanım sızlamıyor en azından tabii bez sayımız azalmaya başladı artık yaz da geliyor o yüzden daha ince bi kulot beze geçmeyi düsünüyorum