Zumra_Fatma iki bebeğimde de ilk doğduğu zaman kullandım. Alerji yapmadığı için pişik yapmadığı için tercih ettim o yönden çok memnun kaldım. Hatta gece bile sızdırmıyordu bir çok beze göre çok çok daha iyi. Fakat çok sert bi bez, ikinci bebeğim yürürken bile sertliği fark ediyordu, o yüzden kullanmak istemedim