reyhanks Zumra_Fatma yenidoğduğunda pişik ve mantarı vardı bimin bezi sayesinde toparladı o kadar uzun sürmüştü ki kremler, ilaçlar.. sızdırma yapmıyor bende ama elimdeki bezleri bitirmeye çalışıyorum sonra hep bimden alacağım
Zumra_Fatma premses7_ yaa o da baya uygun com şaşırdım dün fiyatına egerki baby menin bezi bişey yaparsa ona geçerim
kavalakurabiyesi Zumra_Fatma pofy marka bez kullanıyorum primada kullandım hiç bir farkı yok ne sızdırma ne pişik yaşamadım ama bebinim bebeğim her marka bezi kabul ediyor pofyden devam ediyorum çokta memnunum .