Helincik 16 aylık bebegım emzırıyorum ek gıda var dıslerını gec cıkardı alt ıkı dısı cıkardıktan sonra hep 4 dıs cıkardı bu onuda bızıde maf ettı uykusuzluk ıstqhsızlık ateşi 39 dusmuyordu 3ncu cocugum dıgerlerınde boyle zorlanmadım antıbıyotık ates dusurucu kullanmadım bundada kullanmak ıstemedım (cok zorda kalmadıkca)bır arkadasımda gordum bal lımon sarımsak bunları karıstırıp ıyıce ezıp kıvam alıyo sabah aksam cay kasıgıyla verıyodu denedım hem atesı anında dusuruyo hemde ıyılesmeye yardımcı oluyo emdıgı ıcın 2ncı gunu toparlıyo her cocuk farklı ama benım cocuguma fayda ettı hıc antıbıyotık kullanmadım cok sukur atlattık dıs sorununu salgınları