Canım boğaz enfeksiyonu yeni atlattı oğlumda 2 buçuk yaşında. Antibiyotik vermişti doktor asla içmedi. Geceleri çok ateşlendi iki gece evdeki paranox fitili vermek zorunda kaldım. Doktorda zorda kalırsan ver dedi. Çocuk ılık duş aldırmaktan balık adama dönüştü. Ama fitilinde duşlarında etkisi kısa süreli oldu. Şuruplarıda içmeyince ateşi 39 a yaklaşınca özeldeki doktoruna koştuk. Anlattım durumu şurupları yutmuyor tükürüyor fitilde işe yaramadı dedim. Boğaz enfeksiyonu artmış dedi ve antibiyotik iğne verdi 3 günlük. Allah razı olsun oğlum 1.iğneden sonra hemen kendine geldi. Bize baygın bakan oğlum birden canlandı. İnan sevinçten ağladım çok kötüydü durumu. Virüs gibi birşey bu. Çocukları kolay kolay bırakmıyor. 3 iğneden sonra oğlum tamamen iyileşti çok şükür🤲🏻 sizin çocuğunuzda inş tez zamanda iyileşir.. doktora getirmeyi sakın ihmal etmeyin . Sakın başkalarını dinleyipte buz gibi soğuk kompleksler yapmayın, ya zatüre olur yada o şok etkisiyle çok kötü olur çocuk. Lütfen yani benim oğluma aldırdığım duş bile ılık suydu.. sakın soğuk şeylerle birşey yapmayın doktorlar zaten uyarıyor..