madammatematik kubra_ats merhaba benim bebek 1.5 yasinda . Şu an ateşli ve evet diş çıkarıyor. İki çorabı da ıslatip öyle yatirayim mi , 1.5 yaşa olur mu
madammatematik bi_anneee evet bende aldım. Ama çok pahalı ve kavanozu minicik ya. Hiç bereketli değil. Ateş mi düşürüyor?