bicirik2025 normal bazı çocuklar konuşmaz. Çocuk illa konuşmayı öğrenecek diye bişey yok .
Nasıl yani? Ne demek istediniz bu cümle ile?
Ben doğuştan sağır ve dilsiz olan dışında konuşmayan hiç çocuk görmedim. 4 yaşında bir çocuğun konuşmaması hiç normal değil, eğer hareket noktanız yeğeniniz ise. 19 aylık bebeğin hiç konuşmaması, göz teması kurmaması, komut almaması, ismine bakmaması da hiç ama hiç normal değil. Siz de öğrenmiş olun bu vesile ile.