bicirik2025 Bana mı şimdi bu tavsiye?😃 Okuduğunu anlamayan, 8,5 aylık bebeğe şeker ver diyen, her çocuk konuşacak diye bir şey yok diyen biri n’olur kimseye tavsiye vermesin. Hiç kısıtlanmadan ekrana maruz kalmış 19 aylık bebeğin hiç konuşmamasına, göz teması kurmamasına, komut almamasına, ismine bakmamasına normal değil demek için o bebeği gözlerimizle görmemize gerek yok. Teşhis de koymuyoruz. Yolunda gitmeyen bir şeyler var deyip uzmanın görmesini tavsiye ediyoruz. Sizin gibi saçma sapan bilgi kırıntıları serpiştirmiyoruz. Onları kendinize saklayın siz. Anlaşalım.