aremaslan Çocuğunuz çok fazla maruz kalmış ekrana. Keşke böyle yapmasaydınız. Ekranı hayatınızdan tamamen çıkarın. Bebeğim yaklaşık 22 aylık, biz hala 0 ekranız. Yaşına girmeden baba, dede gibi basit kelimeler söylüyordu, 17. aydan beri ise bizi tekrar ediyor, uzun zamandır 4-5 kelimeli cümleleri var, artık sohbet edebiliyoruz. “Yatak odasından kitabımı getirir misin?” diyorum, gidip getiriyor, “annenin kitabını buldum” diyor mesela. Tanıdık tanımadık çok insandan “çok dikkatli bakıyor” cümlesini duyuyoruz. Bunu tamamen ekransız büyütmeme bağlıyorum. Bebeğinizin odaklanamamasının, fazla hareketliliğinin kaynağı da ekran olmalı. Bir an önce uzman görüşü almalısınız.