kubrakaradumann ilk doğduğu günden beri hep konuştum 1 aylıkken dışarı bakarken “bak bunlar ağaçlar gövdesi kahverengi yaprakları yeşil, bak gökyüzü masmavi” gibi dışarda gördüğüm her şeyi renkleriyle anlattım. Hep neler yaptığımı anlattım. “Şimdi kirli bezimizi çıkardık temiz bezimizi takıyoruz” sürekli kitap okudum başta kitaplardaki resimleri anlattım hep. Şarkılar söyledim. Abartılı mimikler ve sesler kullanarak konuştum onunla. “Vaaaaaavv buuu daa neee bu bir kırmızııı elmaaaa hadi bunu yiyelimm bu bizim meyvemiizzz ımmm çok güzel” gibi gibi sürekli konuştum konuşmaktan bazen çenem ağrır susuz kalırım ama hep konuşurum şarkı da dinletirim. Ekran da veriyorum işlerim varken biraz