Rabiiul ben ailemin evine koymak için gittiğimde kullanırım diye almıştım7-8 aylık olana kadar her gittiğimde kullandım. Bence sallanması falan evdeki beşiğime göre çok daha iyiydi çok hafif olduğu için kolay sallanıyor yormuyor insanı. Bebek ağırlaştıkça sallarken vidaları çıkıyor ama elle takılıyor ben sorun etmedim. 8 aylıkken kendisi bıraktı sallanmayı zaten sonra da kullanmadık. Ama iç yatağı çok ince destek şart ben reflü yatağını koymuştum